Jesteś lokalnym przedsiębiorcą? 👉Nie skupiaj się na budowaniu dużego konta, z obserwującymi z całej Polski lub świata. Media społecznościowe mają nam pomagać w zarabianiu, a w przypadku lokalnej firmy, Twoimi klientami są głównie mieszkańcy Twojego miasta i okolic.

Żeby trafić do takich osób zastosuj poniższe wskazówki w swoich social mediach:
📌 zaznaczaj swoją lokalizację w postach,
📌 używaj hasztagów z nazwą Twojej miejscowości np. #zakladfryzjerskizamosc #piekarniazamosc czy #socialmediazamosc ,
📌 przy ustawianiu reklamy koniecznie pamiętaj o terenie, na którym ma się wyświetlać. Zaznacz TYLKO swoją miejscowość lub Twoją miejscowość plus np. 17 km (Ty wiesz najlepiej skąd są Twoi klienci).

Potrzebujesz skonsultować swoje działania w social mediach? A może potrzebujesz kogoś, kto za Ciebie poprowadzi fanpage? W obu przypadkach pomogę! Zapraszam.

Kasia Figura, tel. 604-116-932