Czy według Was za dobrą marką stoi dobry człowiek? Czy bycie dobrym człowiekiem ma znaczenie w budowaniu fajnej marki?
Moim zdaniem to, jakim się jest człowiekiem ma bardzo duże znaczenie w budowaniu marki zwłaszcza osobistej, ale też firmowej. Bo przecież:
dotrzymywanie danego słowa – obietnicy świadczy o odpowiedzialności i powadze człowieka,
punktualne przybycie na spotkanie to wyraz szacunku dla osób, z którymi się umówiliśmy,
używanie magicznych słów „proszę” i „dziękuję” to oznaka kultury osobistej,
używanie słowa „przepraszam” gdy nawaliliśmy to dowód, że czujemy się odpowiedzialni za sprawę i jesteśmy odważni, bo potrafimy się przyznać do błędu (a nie myli się ten, kto nic nie robi!),
uważne słuchanie, okazywanie empatii i zrozumienia drugiemu człowiekowi to podstawa dobrej komunikacji i utrzymania dobrych relacji międzyludzkich,
asertywność i pewność siebie pomagają nawiązać zdrową współpracę.
Z takimi ludźmi chętnie się współpracuje. Do takich ludzi się lgnie. Nie znam osobiście gburowatego, niesympatycznego, nierozmownego, niekulturalnego człowieka, który zbudował fajną markę i prowadzi firmę, do której chce się wracać.
Kasia Figura
————–
Jeśli potrzebujecie człowieka do budowania waszej marki w social mediach zapraszam do współpracy.