„Najcenniejszym aktywem firmy jest jej REPUTACJA” – gdzieś to wyczytałam… Bardzo mi to podpasowało i zgadzam się z tym w zupełności. Zaraz po tym cytacie nasuwa mi się powiedzenie „jaki pan, taki kram” 


Twoja firma świadczy o Tobie. Twoi pracownicy świadczą o tym jakim jesteś szefem. Relacje z Twoimi klientami świadczą o tym jakim jesteś człowiekiem.
Te wszystkie opinie na Twój temat, czy tego chcesz czy nie, czy masz tego świadomość czy nie…idą w świat. Z ust do ust i z klawiatury do klawiatury (bo teraz więcej rozmawia się online hehe).
Warto mieć tego świadomość.










Tego wszystkiego możesz się nauczyć. Nauczyć się empatii, nauczyć się panowania nad emocjami, nauczyć się komunikacji, nauczyć się sprzedaży, a nawet uczciwości i staranności. Jedyne czego nauczyć się nie da to CHĘCI! 



A chcieć to móc!

Kasia 

Zostaw komentarz