„Najcenniejszym aktywem firmy jest jej REPUTACJA” – gdzieś to wyczytałam… Bardzo mi to podpasowało i zgadzam się z tym w zupełności. Zaraz po tym cytacie nasuwa mi się powiedzenie „jaki pan, taki kram” 🤔🤭

Twoja firma świadczy o Tobie. Twoi pracownicy świadczą o tym jakim jesteś szefem. Relacje z Twoimi klientami świadczą o tym jakim jesteś człowiekiem.
Te wszystkie opinie na Twój temat, czy tego chcesz czy nie, czy masz tego świadomość czy nie…idą w świat. Z ust do ust i z klawiatury do klawiatury (bo teraz więcej rozmawia się online hehe).
Warto mieć tego świadomość.

❗️👉Warto pamiętać, że jak w nerwach zaczniesz kląć na cały budynek firmy, to za dobrze nie będzie to świadczyć o Tobie.
❗️👉 Jeśli nie potrafisz zwrócić uwagi pracownikowi, który po raz kolejny źle wykonał swoje zadanie, nie będziesz wzbudzać szacunku wśród pracowników.
❗️👉 Jeśli nie wyszkolisz swoich sprzedawców w temacie komunikacji z klientem, możesz wiele stracić.
❗️👉 Jeśli nie będziesz doceniać (czasami wystarczy powiedzieć „dobra robota!”) swoich najlepszych pracowników, mogą odejść.
❗️👉 Jeśli nie zadbasz o zadowolenie klienta, nie wróci.

Tego wszystkiego możesz się nauczyć. Nauczyć się empatii, nauczyć się panowania nad emocjami, nauczyć się komunikacji, nauczyć się sprzedaży, a nawet uczciwości i staranności. Jedyne czego nauczyć się nie da to CHĘCI! 😁🤷‍♀️
A chcieć to móc! 💥

Kasia ❤️