„Reklama dźwignią handlu”
Każdy zna to hasło, ale nie każdy wyznaje tę zasadę na co dzień i nie każdy to wdraża w biznesie. To błąd
Niektórzy myślą, że mając super produkt lub usługę nie muszą się promować, nie muszą się reklamować, bo klient sam przyjdzie. Kolejny błąd.
Marketing szeptany, na którym przez wiele lat opierała się większość marek jest w tej chwili jedynie korzystnym dodatkiem do reklamy 



W dobie, gdzie internet wyparł większość dawnych form promocji, warto reklamować się właśnie w social mediach 









Istnienie w social mediach to już nie żadna nowość, już nie moda. To stały element prowadzenia biznesu. Każda szanująca się marka – firma, instytucja, zatrudnia ludzi to działań marketingowych online.
Powiem więcej. Regularne prowadzenie fanpage’a jest w niektórych firmach niewystarczające. Zwłaszcza Ci, którzy dopiero teraz zaczynają budować swoją markę w sieci, którzy mają małą społeczność (mało fanów, mało polubień strony) mogą się zetknąć z koniecznością inwestowania dodatkowego budżetu w reklamę płatną (post sponsorowany) 





Również Ci, którzy chcą podnieść swoją sprzedażową poprzeczkę wyżej, interesują się płatną reklamą i inwestują w to. Bo taka inwestycja przynosi zysk 



Płatne reklamy na Facebooku czy Instagramie kosztują mniej niż reklama w TV czy w radiu. Dzięki płatnym reklamom możesz trafić do konkretnej grupy odbiorców, do ludzi w określonym wieku, o określonych zainteresowaniach, w regionie w którym chcesz sprzedawać więcej, a nawet określić czas w którym reklama powinna się tym ludziom wyświetlać.
Warto to przemyśleć
Jakby coś ja we wszystkim pomagam!







Zapraszam,
Kasia 

Mój numer 604-116-932
Cennik w zakładce OFERTA
Cennik w zakładce OFERTA
Zostaw komentarz