
Podejmij decyzję, że chcesz prowadzić firmowy profil i że będziesz to robić systematycznie.

Daj stronie możliwie najkrótszą nazwą – najlepiej niech to będzie nazwa firmy, a jeśli nazwa jest bardzo długa, maksymalnie ją skróć, tak, żeby klienci mogli Cię łatwo znaleźć w gąszczu innych firm.

Po założeniu konta uzupełnij wszystkie informacje kontaktowe (to podstawa!): adres, godziny otwarcia, adres strony www, przedstaw ofertę.

Dobrze przemyśl co zamieścisz na zdjęciu w tle a co w zdjęciu profilowym firmy.

Po założeniu fanpage’a napisz pierwszy post, w którym przedstawisz siebie lub swoją firmę, a najlepiej jedno i drugie. Koniecznie na końcu zachęć do udostępniania tego posta wśród znajomych.

Posty pisz regularnie. Ja rekomenduję i sama staram się tak robić, żeby posty publikować co drugi dzień, choć są firmy gdzie piszę codziennie i takie gdzie piszę dwa razy w tygodniu (w zależności od branży).

Posty pisz prostym językiem i zwracaj uwagę na ortografię (!). Niektórzy na starcie tracą na wizerunku zamieszczając posty z błędami.

Niezwłocznie lub bardzo szybko staraj się odpowiadać na wiadomości, reaguj na komentarze, na oznaczenia i udostępnienia Twoich postów.

Na swoim prywatnym profilu dodaj w zakładce Informacje, że jesteś właścicielem firmy …. (i tutaj podasz nazwę swojego fanpage’a).
Na swoim prywatnym profilu zamieszczaj od czasu do czasu posty związane z Twoją firmą lub udostępniaj posty ze swojego fanpage’a.
Biznes to relacje z ludźmi.
Social media mają pomagać ludziom poznanie firmy, budować relacje, ułatwiać komunikację z klientami, pokazywać ludzkie oblicze firmy i tym samym budować markę online.
Gdybyście potrzebowali wsparcia w działaniach online, zapraszam. Chętnie pomogę. Moją ofertę znajdziecie w zakładce OFERTA.
Pozdrawiam Was!

Zostaw komentarz