Od poznania do zakupu czyli kręta DROGA DO KLIENTA.

Żeby klient od Ciebie kupił:
– musi Cię/ Twoją firmę/ Twoją markę poznać. Klient ma nie tylko wiedzieć, że jesteś i kim jesteś, ale dobrze jeśli będzie się z Tobą/ Twoją firmę/ Twoją marką stykał w różnych miejscach i okolicznościach. Dobrze mieć zatem własną stronę internetową (regularnie prowadzoną!), angażować się w promocję w social mediach, wyróżniać się wśród innych firm, mieć spójny wizerunek, pokazywać się na eventach, brać udział w akcjach charytatywnych itp.;
– musi Ciebie/ Twoją firmę/ Twoją markę lubić. Lubić to nawet za mało. Powinien zachwycać się tym co robisz lub co sprzedajesz! Żeby zachwycić klienta daj mu wyraźnie więcej niż się spodziewa . Staraj się na każdym kroku zaskakiwać go pozytywnie;
– musi Tobie/ Twojej firmie/ Twojej marce ufać. Daj klientowi jakieś dowody, argumenty, że warto kupować właśnie u Ciebie. Zaufaniu sprzyjają przychylne opinie innych osób, certyfikaty, statystyki zakupów.

Życzę sobie i Tobie, żeby nasze marki były znane, lubiane, darzone zaufaniem i ostatecznie, żeby klient KUPIŁ właśnie od nas.

Jakbyś jeszcze tego nie wiedział to ja sprzedaję swoją wiedzę z zakresu budowania marki online. Prowadzę konsultacje podczas których podpowiadam jak skutecznie działać na profilach w mediach społecznościowych. Prowadzę na zlecenie firmowe profile na FB i IG (zwiększając przy tym sprzedaż). Szkolę grupki osób, które odpowiadają za prowadzenie firmowego fanpage’a lub prowadzą firmę i chcą tworzyć przyjazny wizerunek swojej marki oraz zdobywać klientów przez internet. Szczegóły i cennik w zakładce Oferta.

Kasia