Prowadzenie social mediów choć wydaje się proste wcale takie nie jest. Na dodatek to bardzo czasochłonne zajęcie. Na szczęście jest kilka narzędzi, które jeśli dobrze poznasz ułatwią i przyspieszą prowadzenie fanpage’a⏳👩‍💻

Z jakich najczęściej narzędzi korzystam i do czego je wykorzystuję? Już mówię 👇
💻𝐂𝐚𝐧𝐯𝐚 do tworzenia grafiki do posta. Wybieram odpowiedni do serwisu społecznościowego rozmiar grafiki, wrzucam zdjęcie lub kilka zdjęć jeśli robię kolaż, dodaję jakiś napis i pobieram w formacie PNG.
💻𝐂𝐫𝐞𝐚𝐭𝐨𝐫 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨 do planowania postów. Tutaj wrzucam tekst, który do postów planowanych piszę w Wordzie, dodaję emotki, dodaję przygotowaną wcześniej grafikę i planuję publikację.
Creator pozwala zaplanować post na Facebooku i crosspostować ten post na Instagram, więc jest to bardzo fajna opcja, która ułatwia mi życie.
📲𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐒𝐮𝐢𝐭𝐞 aplikacja, która powiadamia mnie o wszystkich aktywnościach na stronach, które prowadzę. Umożliwia szybką reakcję na komentarz, na udostępnienie posta czy na oznaczenie. Niektórzy korzystają z tego narzędzia również do publikacji postów.
📲𝐔𝐧𝐢𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 lub 𝐦𝐨𝐣𝐨 to aplikacje przy pomocy których tworzę grafikę do Insta Stories lub do fejsbukowych relacji.
📲𝐈𝐧𝐒𝐡𝐨𝐭 to aplikacja do tworzenia video lub video relacji.
💻𝐌𝐞𝐧𝐞𝐝ż𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦 – niezbędnik dla tych, którzy chcą publikować reklamy (płatne posty).
Bez tych narzędzi moje życie byłoby o wiele bardziej skomplikowane a prowadzenie social mediów jeszcze trudniejsze. Wszystkie wymienione przeze mnie narzędzia są darmowe i ogólnodostępne.
A Wy z jakich aplikacji korzystacie na co dzień przy prowadzeniu swoich stronek? Podzielcie się w komentarzach.

PS Nie byłabym sobą gdybym nie dodała mojej regułki: JEŚLI POTRZEBUJESZ WSPARCIA W PROWADZENIU SOCIAL MEDIÓW DZWOŃ – POMOGĘ! (konsultacje, szkolenia, prowadzenie social mediów) ❤️
Kasia