Jeśli ustawiasz reklamę, zwróć szczególną uwagę do jakich osób chcesz ją kierować, pod kątem lokalizacji:
czy do osób, które mieszkają w zaznaczonej lokalizacji,
czy do osób mieszkających w tej lokalizacji lub które niedawno w niej były,
czy do osób, które niedawno w niej były,
czy do osób podróżujących w tej lokalizacji.
Te opcje mają spore znaczenie jeśli zależy Ci na efektywnym docieraniu do wybranego klienta i są dostępne w MENEDŻERZE REKLAM (nie ma ich pod przyciskiem „Promuj post”).
Dlaczego to ma tak duże znaczenie?
Jeśli prowadzisz regularne warsztaty dla dzieci w mieście Zamość, to raczej nie chcesz trafić ze swoją ofertą do osób, które podróżują w tej lokalizacji, bo takie osoby z tych warsztatów nie skorzystają.
Jeśli jesteś stomatologiem, czy kosmetyczką to Twoim klientem będą raczej mieszkańcy Twojej miejscowości lub osoby mieszkające w promieniu do 20 km.
Jeśli prowadzisz karczmę przy trasie przebiegającej przez Zamość i promujesz obiady to idealnym rozwiązaniem będzie wybranie opcji, że chcesz trafić do osób podróżujących.
Jeśli zaś prowadzisz tę samą w/w karczmę, ale chcesz wypromować salę na chrzciny to idealnym wyborem będzie opcja kierowana do osób, które mieszkają w tej okolicy.
To tylko kilka przykładów. Warto przeanalizować te warianty przy ustawianiu reklamy, bo szkoda przepalać kasę kierując post do osób, które z Twojej oferty najpewniej nie skorzystają.
Jeśli potrzebujesz człowieka, który nauczy Cię jak ustawiać reklamy, lub udzieli innych informacji dotyczących budowania marki online, pisania postów, czy tworzenia grafiki zapraszam na konsultację Godzina pracy ze mną kosztuje 200 zł.