Jeśli ustawiasz reklamę, zwróć szczególną uwagę do jakich osób chcesz ją kierować, pod kątem lokalizacji:
👉 czy do osób, które mieszkają w zaznaczonej lokalizacji,
👉 czy do osób mieszkających w tej lokalizacji lub które niedawno w niej były,
👉 czy do osób, które niedawno w niej były,
👉 czy do osób podróżujących w tej lokalizacji.
Te opcje mają spore znaczenie jeśli zależy Ci na efektywnym docieraniu do wybranego klienta i są dostępne w MENEDŻERZE REKLAM (nie ma ich pod przyciskiem „Promuj post”).

Dlaczego to ma tak duże znaczenie?
✅Jeśli prowadzisz regularne warsztaty dla dzieci w mieście Zamość, to raczej nie chcesz trafić ze swoją ofertą do osób, które podróżują w tej lokalizacji, bo takie osoby z tych warsztatów nie skorzystają.
✅Jeśli jesteś stomatologiem, czy kosmetyczką to Twoim klientem będą raczej mieszkańcy Twojej miejscowości lub osoby mieszkające w promieniu do 20 km.
✅Jeśli prowadzisz karczmę przy trasie przebiegającej przez Zamość i promujesz obiady to idealnym rozwiązaniem będzie wybranie opcji, że chcesz trafić do osób podróżujących.
✅Jeśli zaś prowadzisz tę samą w/w karczmę, ale chcesz wypromować salę na chrzciny to idealnym wyborem będzie opcja kierowana do osób, które mieszkają w tej okolicy.

To tylko kilka przykładów. Warto przeanalizować te warianty przy ustawianiu reklamy, bo szkoda przepalać kasę kierując post do osób, które z Twojej oferty najpewniej nie skorzystają.
Jeśli potrzebujesz człowieka, który nauczy Cię jak ustawiać reklamy, lub udzieli innych informacji dotyczących budowania marki online, pisania postów, czy tworzenia grafiki zapraszam na konsultację 🙂 Godzina pracy ze mną kosztuje 200 zł.