Kiedy Twój klient będzie zadowolony?
Kiedy zaspokoisz jego potrzeby i spełnisz oczekiwania!
Skąd możesz wiedzieć jakie są potrzeby Twojego klienta?
Zawsze pytaj swojego klienta czego potrzebuje i czego oczekuje.
Żeby nie było nieporozumień zawsze staraj się dopytać o jak najwięcej szczegółów, ustalcie wspólnie cel i przebieg realizacji zadania krok po kroku.
Ustalcie też na samym początku kwestie finansowe, żeby żadna ze stron nie czuła się rozczarowana przy rozliczeniu.
Podobnie sprawa ma się w pracy na etacie. Twój szef to Twój wymagający klient. Zawsze dopytaj czy na pewno dobrze się zrozumieliście. Dopytaj o wszystko co Ciebie nurtuje, lub czego nie zrozumiałeś.
Taka jasna, klarowna sytuacja sprawi, że Twoja praca będzie prostsza i przyjemniejsza, a klient/szef będzie zadowolony z efektów Twojej pracy (a przynajmniej zwiększysz swoje szanse na jego zadowolenie )
Kasia Figura
—————-
kontakt@figuramedia.pl
tel.604116932