Budowanie dobrej marki to m.in. zdobycie zaufania. Żeby na takie zaufanie zasłużyć trzeba przede wszystkim pilnować uzgodnionych terminów.
Jeśli umawiasz się, że projekt skończysz 1 grudnia to tak musi się stać. Jeśli mówisz, że zamówienie zostanie dostarczone za dwa dni, to tak ma być dostarczone. Jeśli obiecujesz wysłać maila dziś wieczorem, to go wyślij! Jeśli ja umawiam się z klientami, że posty będą co drugi dzień, to tak są.
Każde opóźnienie, każda zmiana terminu obniża Twoją wiarygodność i zaufanie do Ciebie. Dbaj o to, bo zaufanie i miano „solidnej firmy” to mega ważne rzeczy w rozwoju Twojej marki.
Kup już dziś kalendarz na przyszły rok i zapisuj w nim wszystkie uzgodnienia. Jeśli wolisz, korzystaj z kalendarza w telefonie, który może Ci również dźwiękiem sygnalizować, że czas najwyższy wykonać zadanie.
Bądź dobrą marką!
Kasia