Podchodź do klienta z sercem.
Badania potwierdzają, że spośród dwóch firm z podobną ofertą, klient wybierze firmę, która szybko odpowiada na zapytania i wiadomości w social mediach i która do klienta odzywa się w sposób przyjacielski i serdeczny.
Jeśli odkładasz odpowiadanie na wiadomości, żeby na spokojnie usiąść i udzielić kompletnej, mega wartościowej odpowiedzi swojemu klientowi to NIE ODKŁADAJ!!!
Jeśli chcesz wypaść w odpowiadaniu na zapytania na elokwentnego, używającego wyszukanych zwrotów i słów eksperta to PRZESTAŃ TEGO CHCIEĆ. PO PROSTU SIĘ ODEZWIJ! Odpisz. Zareaguj.
Jeśli potrzebujesz czasu na udzielenie kompletnej odpowiedzi napisz „zbadamy sprawę i się odezwiemy za godzinę”. Napisz na zakończenie „pozdrawiamy”, pożycz „miłego dnia”, podziękuj za kontakt. Po prostu… PODCHODŹ DO KLIENTA Z SERCEM.
Kasia
Zostaw komentarz